ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΑΛΛΑΓΩΝ/ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ
Αλλαγές / Επιστροφές
Σύμφωνα με τους κανόνες της ΕΕ, εάν τα προϊόντα που αγοράσατε αποδειχτούν ελαττωματικά ή δεν ανταποκρίνονται στα διαφημιζόμενα χαρακτηριστικά ο έμπορος οφείλει να τα επισκευάσει, να τα αντικαταστήσει, να μειώσει την τιμή ή να σας επιστρέψει τα χρήματά σας.
Αν αγοράσατε προϊόν ή υπηρεσία στο διαδίκτυο ή εκτός καταστήματος (τηλεφωνικά, με ταχυδρομική παραγγελία, ή από πωλητή κατ΄οίκον), έχετε επίσης το δικαίωμα ακύρωσης της αγοράς και επιστροφής των χρημάτων σας εντός 14 ημερών, από την ημερομηνία παραλαβής τους με την ίδια εταιρεία courier Γενική Ταχυδρομική, που παραλάβατε, για οποιοδήποτε λόγο και χωρίς καμία δικαιολογία.
Αλλαγές σε νούμερο γίνονται δωρεάν (αφορά την πρώτη αλλαγή στην νέα collection).
Η αλλαγή μπορεί να πραγματοποιηθεί με τους ακόλουθους τρόπους:
Α. Στον χώρο σας ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ (χέρι με χέρι) με τον courier, ο οποίος θα σας παραδώσει το νέο νούμερο ή σχέδιο που επιθυμείτε.
Β. Να παραλάβετε κάνοντας ΑΝΤΑΛΛΑΓΗ στο κοντινότερο κατάστημα acs courier της περιοχής σας.
ΠΡΟΣΟΧΗ
Σε περίπτωση που ο πελάτης χρειαστεί να επιστρέψει το δέμα για δεύτερη συνεχόμενη φορά, θα υπάρχει χρέωση 5 ευρώ για τα έξοδα αποστολής (courier).
Επιστροφή χρημάτων
Σε περίπτωση που δεν επιθυμείτε να αντικαταστήσετε το προϊόν της παραγγελίας σας, επικοινωνήστε μαζί μας για να αιτηθείτε επιστροφή χρημάτων. Η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη.
Μόλις παραλάβουμε το δέμα σας θα γίνει ο σχετικός έλεγχος στο προϊόν, για να εξετάσουμε την κατάστασή του. Εφόσον το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση θα εγκριθεί η αίτηση επιστροφής χρημάτων και θα σας καταθέσουμε την αξία του προϊόντος στον τραπεζικό λογαριασμό που θα μας υποδείξετε εντός 10 εργάσιμων ημερών από την ημέρα που θα παραλάβουμε το δέμα σας.. Σε αντίθετη περίπτωση που το προϊόν δεν είναι στην αρχική του κατάσταση, θα σας ενημερώσουμε για την αδυναμία επιστροφής χρημάτων και την επιστροφή του δέματος αυτού. Η επιστροφή χρημάτων αφορά την αξία του προϊόντος. Η επιστροφή του προϊόντος επιβαρύνει τον πελάτη.